Anmälan till vårens fightingevnet, 50-mannafight den 5 juni!

Nu är det äntligen dags för vårterminens fightingevent där vi går totalt 50 matcher på 1 minut vardera under ett ordinarie fightpass, fredagen den 5 juni kl. 18-19:30. Efter passet bjuder klubben på pizza till de som önskar och har valt detta i samband med anmälan nedan! För att delta måste du vara medlem i klubben, vara minst 15 år och ha minst oranget KYU-bälte alternativ blivit specifikt inbjuden av arrangören.

 

Göm inte att ta med skydd, glatt humör och egen vattenflaska!

 

Det finns begränsat antal platser så vänta inte för länge med att anmäla dig!

Anmäl dig nu